تعمیرات تبلت Asus

تعمیرات تبلت Asus

عیب یابی و تعمیرات تبلت asus

تعمیرات تبلت ایوس خود را به متخصص ترن مرکز تعمیرات تبلت بسپارید!

همه میدانیم که امروزه تبلت ها مانند گوشی های موبایل کی از پر استفاده ترن دستگاه ها هستند و  افراد زیادی در جامعه با اهداف مختلفی از تبلت ها استفاده میکنند که در این بین یکی در  هدف کاری – برخی ها خود برنامه نویس بوده و جهت توسعه ی نرم افزارهای تبلت فعالیت میکند و برخی دیگر جهت استفاده های عادی مانند سرگرمی و.. از تبلت استفاده می کند. در این که از موارد بالا کدام یک را انتخاب کنید جهت استفاده از تبلت تفاوتی ندارد ان چه که مشخص است محبوبیت این دستگاه است.

مشکلات و خرابی تبلت ها در برندهای مختلف

برندهای مختلفی امروزه مدل های مختلف تبلت را تولید میکنند که میتوان از این برندهای معروف به سامسونگ – اپل – هوآوی و ایسوس اشاره کرد. تبلتهایی که ایسوس تولید میکند نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و کاربران مخصوص به خود را دارند.چیزی که در این میان مطرح است این موضوع می باشد که دستگاه هر برندیی که باشد تفاوتی نمیکند و تبلت ها دچار ایرادات ومشکلات فنی مختلفی می شوند ، در زمانی که تبلت کسی دچار خرابی شود چیزی که فرد میخواهد این است که دستگاه وی به مانند روز اول بتواند کار کند و لذا به دنبال تعمیرگاه هایی متخصص می گردند.

از آن جایی که تبلت نیز دستگاهی حساس و ظریف می باشد خب در توان هرکسی نیست که بتواند تبلت را عیب یابی کند و تعمیر نماید ، حتی در خیلی از اوقات دیده شده است که  فردی که خود را به عنوان تعمیرکار تبلت معرفی میکند حتی نمی تواند تبلت را به درستی باز کند و در نتیجه در زمان باز کردن باعث آسیب های فیزیکی مانند شکستن تاچ و یا ال سی دی می شود و نه تنها دستگاه تعمیر نشده بلکه ایرادات ان نیز افزایش می بابد . به همین دلیل اگر روزی دستگاه تبلت شما دچار هر نوع مشکلی شد بهتر است آن را نزد ییک فرد واقعا متخصص ببرید تا بتواند مشکلات تبلت شما را حل نماید.

در ادامه  درباره ی یکی از مدل های تبلت asus صحبت خواهیم کرد.

نقد تبلت z300cl از سری  zpad 10

از آغاز و پیدایش فرم‌فکتور تبلت، بازار تبلت‌های ۱۰ اینچی در سلطه‌ی شرکت اپل بوده است. این شرکت با آیپدهای خود توانست سال‌ها عنوان سازنده‌ی برترین تبلت ۱۰ اینچی را به خود اختصاص دهد. اما به دلیل قیمت نسبتا بالایی که این محصولات دارند، برخی از مردم قدرت خرید آن‌ها را ندارند. ازاین‌رو فلسفه‌ی تولید تبلت‌های ۱۰ اینچی میان‌رده و اقتصادی به وجود آمد. تبلت‌هایی که با در اختیار داشتن اکثر ویژگی‌ها و قابلیت‌های تبلت‌های پرچم‌دار، از قیمت مناسبی برخوردارند. در چند سال اخیر، شرکت‌های آسیای شرقی مانند ایسوس، لنوو و ایسر در این بخش از بازار تبلت‌ها، حضوری فعال داشته‌اند. ایسوس پس از عرضه‌ی چندین مدل از تبلت‌های میان‌رده‌ی ۱۰ اینچی با نام‌های مموپد و ترنسفورمرپد، تصمیم گرفت با ایجاد تغییری بزرگ در جنس بدنه، روحی تازه در تبلت‌های خود بدمد.

ایسوس زن‌پد ۱۰ (ZenPad 10) جدیدترین و خوش‌ساخت‌ترین تبلت ۱۰ اینچی ایسوس است. ایسوس بیش از هر چیز دیگری بر طراحی و کیفیت ساخت تبلت‌های خانواده‌ی زن‌پد تمرکز کرده است. شاید در وهله‌ی اول این‌طور به نظر رسد که پلاستیک به‌کار رفته در زن‌پد ۱۰، حس یک محصول مرغوب و باکیفیت را به کاربر القا نمی‌کند؛ اما باید اذعان کرد که این محصول طراحی بسیار زیبا و چشم‌نوازی دارد و بسیار خوش‌ساخت است. علاوه بر این، این تبلت از سخت‌افزار نسبتا قدرتمند و سیستم‌عامل پررنگ و لعابی برخوردار است. اما این‌ها تنها قسمتی از مشخصات این تبلت ایسوس هستند. برای اطلاع بیشتر از مشخصات این محصول و بررسی دقیق‌تر آن با ادامه‌ی نقد و بررسی زن‌پد ۱۰ در دیجی‌کالا مگ همراه باشید.

       ‌‌‌‌‌   ‌‌

طراحی و ساخت

زبان طراحی ایسوس زن‌پد ۱۰ بسیار شبیه به نسخه‌های کوچک‌تر آن (زن‌پد ۷ و ۸ اینچی) است. قاب پشتی این تبلت از جنس پلاستیک بافت‌دار است و لبه‌های آن با فریم متالیکی با تکنولوژی NCVM (غیر رسانا و فلزی‌شده) پوشانده شده و زیبایی خاصی به این محصول میان‌رده بخشیده است. همچنین ایسوس برای ارگونومی بهتر این تبلت، لبه‌ی پایینی آن را به‌صورت خمیده طراحی کرده است.

درست است که ایسوس از عناصری که سبب مرغوبیت یک تبلت می‌شود در Z300CL به کار نبرده، اما بااین‌وجود باید بگوییم که این تبلت همچنان خوش‌ساخت و باکیفیت به نظر می‌رسد. استفاده از پلاستیک طرح‌دار در قاب پشتی Z300CL سبب شده تا در دست گرفتن آن بسیار راحت باشد و مانع از سر خوردن آن از دست شود.

همچنین استفاده از این جنس بدنه در زن‌پد ۱۰ سبب شده تا لک و اثرانگشت بسیار کمی بر سطح قاب پشتی آن برجای بماند. Z300CL به‌عنوان یک تبلت ۱۰ اینچی، هرگز دستگاه سنگین یا ضخیمی به‌حساب نمی‌آید. این دستگاه دارای ۷٫۹ میلی‌متر ضخامت است و ۵۱۰ گرم وزن دارد. البته اگر بخواهیم این تبلت را ازلحاظ ضخامت با پرچم‌داران اندرویدی مقایسه کنیم، درمیابیم که کمی ضخیم به نظر می‌رسد. زن‌پد ۱۰ در سه رنگ سفید، مشکی و بژ عرضه‌ شده و حاشیه‌ی نمایشگر مدل‌های سفید و طلایی آن، سفید و حاشیه‌ی نمایشگر مدل مشکی آن، مشکی است.

کلید پاور (خاموش/روشن کردن) این تبلت در سمت چپ لبه‌ی بالایی قرار گرفته است. متاسفانه باید بگوییم که یک تاخیر کوتاه اما قابل‌ملاحظه‌ای در زمان فشردن این کلید و قفل شدن صفحه‌نمایش وجود دارد. این تاخیر به‌قدری زیاد نیست که شما را ناامید کند، اما خب این موضوع در مقایسه با محصولات بالارده و پرچم‌دار کاملا یک عیب تلقی می‌شود. همچنین بر لبه‌ی سمت چپ دستگاه، کلیدهای به هم چسبیده‌ی صدا دیده می‌شود که برخلاف کلید پاور، عملکرد سریع و خوبی دارند

ایسوس برای زن‌پد ۱۰ از دو وسیله‌ی جانبی کارآمد و مفید رونمایی کرده که می‌بایست جداگانه تهیه شوند. نخستین وسیله‌ی جانبی این تبلت Asus Audio Dock نام دارد که متشکل از کیبورد و دو اسپیکر استریو است و بسیار زیبا مهندسی شده است. انرژی این داک به وسیله‌ی یک باتری غیرقابل‌تعویض تامین می‌شود که می‌تواند با یک بار شارژ کامل و پخش مداوم موزیک تا ۱۲ ساعت سرپا بایستد. اتصال این داک به تبلت به‌صورت بی‌سیم بوده و از طریق بلوتوث انجام می‌شود. البته برای سهولت در کار کردن با این داک، می‌توانید آن را به وسیله‌ی پین‌های مغناطیسی، به لبه‌ی پایینی تبلت متصل کنید. حداکثر محدوده‌ی اتصال بی‌سیم این داک با تبلت، ۱۰ متر است. ازاین‌رو می‌توانید دستگاه‌های دیگر مانند گوشی و تبلت‌ خود را به این داک وصل کنید. اسپیکرهای این داک بسیار بلند و باکیفیت هستند و با فناوری SonicMaster همراه شد‌ه‌اند.

خب تا این جا یکی از مدل های تبلت ایسوس نقد و بررسی شد که البته در این نقد از نظر کاربران و فروشندگان نیر استفاده شده است.

مراحا تعمیرات تبلت و انواع خرابی آن ها

مرکزتعمیرات تبلت با تکیه بر تکنسین های حرفه ای خود و کارگاه های مجهز، از معدود شرکت‌های حال حاضر کشور است که در زمینه ارائه خدمات تخصصی تعمیرات تبلت و تعمیر بورد تبلت مشغول به کار است و خدمات متنوعی را در زمینه ‌خدمات فنی و تعمیراتی انواع تبلت عرضه می‌دارد. تعمیرات تبلت در این مرکز به دلیل اِعمال پاره ای از عملیات گردگیری و بازیابی در حین تعمیر منجر به بازیابی کیفیت اولیه دستگاه و رفع عیوب نهفته در آن گشته و سبب می گردد تا کاربر لذت کار با یک دستگاه نو و بی عیب و نقص را مجدداً تجربه نماید. بهره ‌مندی کارشناسان این مرکز از بروزترین ابزارآلات تعمیر، ضمن سرعت ‌بخشی به عملیات تعمیر، کیفیت خدمات ارائه شده در این مرکز را ارتقاء بخشیده و با پشتیبانی سبب کسب رضایت مشتریان و صاحبان تبلت های گشته است. کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات تبلت ضمن تعهد به رعایت تمامی اصول مشتری‌مدار، ملزم به رعایت تمامی استانداردهای بین المللی در زمینه ترمیم و تعمیر می باشند. این مرکز کادری متخصص و کارآمد از برترین کارشناسان این حوزه را به کار گرفته تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید هرگونه عیب و نقص موجود در دستگاه‌های خود را تعمیر و رفع نمایید.

آی سی تغذیه تبلت

تعویض ای سی تغذیه تبلت / تعویض IC POWER تبلت / تعمیر ای سی پاور تبلت /  تعمیر آی سی پاور تبلت / قیمت تعویض آی سی تغذیه تبلت / قیمت تعویض آی سی پاور تبلت

دوربین تبلت

تعویض دوربین تبلت / تعویض Camera تبلت / تعمیر دوربین تبلت /  تعمیر دوربین تبلت / قیمت تعویض دوربین تبلت / قیمت تعویض دوربین تبلت

 
آنتن تبلت

تعویض آنتن تبلت / تعویض Plate تبلت / تعمیر آنتن تبلت /  تعمیر آنتن تبلت / قیمت تعویض آنتن تبلت / قیمت تعویض آنتن تبلت

برطرف کردن داغ شدن تبلت

»  کندی سرعت تبلت

»  شکسته شدن صفحه نمایشگر تبلت

»  کار نکردن دکمه های تبلت

»  نداشتن خروجی صدای تبلت

»  خش خش کردن صدا در خروجی تبلت

»  شکستگی تاچ تبلت

»  شکستگی ال سی دی تبلت

»  رفتن آب بر روی آی برد تبلت

جهت تعمیرات تبلت خود و اطلاعات بیشتر تماس بگیرید…………..   ۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

آدرس » تهران-میدان انقلاب-جمالزاده شمالی-تقاطع نصرت-ساختمان ۹۸-واحد ۳